13 Vampir Klanı
- AssamiteArkaplan: Klanın içinde kendilerini ikiye ayıran bir düşünce sistemi bulunmaktadır. Kendilerine ‘provincial’ diye adlandıran grup kültürlerin içine adapte olmuş olanları ve insanlarla sorunsuz bir şekilde yaşamayı tercih edenleri dönüştürmeyi tercih ederler. Kültürlere her şekilde uyum sağlayabilenler göz önündedir. Kendilerini ‘jet-setters’ diye adlandıran grup ise kültürleri aşmayı amaçlar. Genel olarak yüksek statü sahibi olan, entellektüel kişileri dönüştürürler. Kültürleri aşmak ve bunu kendilerine bir meydan okuma haline getirenler, Assamite olabilirler.Disiplinler: Celerity, Obfuscate, Quietus
- Brujah
Eski Kartaca’nın kurucuları oldukları zaman onların ateşli doğalarına rağmen kendilerini baskılayan sakin bir klan olduklarını görürüz. Antik Roma’daki Ventrue klanının onlara karşı yaptığı hilebazlıklar sonucu Kartaca’yı ellerinden kaybetmişler ve günümüze kadar bu olaydan dolayı kin beslemişlerdir. Bugüne baktığımızda ise eski sakinliklerini görememekteyiz. Artık onların ismi isyanın, provokasyonun, holiganların ve toplumu değiştirecek olan kültür ajanları ile anılıyor.
Takma isimleri: Ayak Takımı
Sect: Brujahlar kaynıyan kanlarına ve bitmek bilmeyen öfkelerine rağmen Camarilla bünyesinde olmayı tercih etmişlerdir. Taze kanlar Sabbat’ı da çekici görse de Yaşlılar , Camarilla’da öfkelerini açığa çıkarmak için güzel yollar olduğunu düşünmektedirler.
Görünüşleri: Genelde asi bir havaya sahip olmayı tercih ederler. Kazınan saçlar, piercingler, dövmeler, yırtık kıyafetler. Kendi anarşist ruhlarını dışarı yansıtmayı tercih ederler.
Haven: Brujahlar genelde şehir ile özel bağlar geliştiren bir klandır. Ellerinde birden fazla yer bulundururlar. Genelde bu mekanlara ihtiyaç duyulmadığı sürece bakımsız ve harabe şekildedir. Brujah, düşüncelerine yakın olan kişileri mekanlarında bulundurur. Zor bir durumda onlara yardım etmesi için 3-5 ayak takımı gereklidir.
Arkaplan: Brujah genelde dönüştürdüğü kişilerin nasıl olduğunu çok umursamaz. Kendi ideolojisine yakın olanları, kendine benzeyenleri, amaçlarına uyanları dönüştürür. Bazen kendi ideolojisinin tamamen zıttı olan kişileri onlara ceza çektirmek için dönüştürür ve vampirlik ile lanetler.
Disiplinler: Celerity, Potence, Presence
Klan Zayıflığı: Sinirlerine çok hakim olamazlar. Bu da onların Frenzy zarlarındaki zorluğu 2 arttırır. Bir Brujah Frenzy’e girmemek için willpower kullanamaz fakat bitirmek için kullanabilir.
- Followers of Set
Setitelar çaresizlikleri dahil bir ticaret aracına dönüştürmüştür. Rahipler, pezevenkler ve bir sürü umut, ihtiyaç tüccarlığı yaparlar. Vampir dünyasının karanlık tüccarları olan Set’in takipçileri, ihtiyaç olması halinde uyuşturucu, para, et, beden ya da karanlık sırlara erişim sağlayabilirler. Fakat bunları arzulayanlara her zaman geri geleceklerini taahhüt ederler. Klan olarak karanlık bir inanışa sahiptirler. Kendilerini Mısır Mitolojisindeki Set’in çocukları olarak adlandırır ve ona tapınırlar. Bu karanlık inanışları yüzünden diğer vampir toplulukları tarafından dışlanmışlardır. Fakat bu Setitelar için önemli değilir. Eğer bir vampirin özel bir hizmete ihtiyacı olursa gideceği kişi Setitetır. Setite ile anlaşma yapmak, şeytan ile anlaşma yapma benzer.
Takma isimleri: Setites, Yılanlar
Sect: Hiçbir klana bağlı değillerdir. Bazen kendilerini iki secte de üye olarak tanımlarlar. Gerçekte Camarilla ve Sabbat’a bağlı değillerdir, amaçları doğrultusunda en iyisi hangisi ise onunla işbirliği yaparlar. Anarchs ile amaçları ise tamamen başkadır.
Görünüşleri: Çoğu yaşlı Setite, Kuzey Afrika, Akdeniz kokenlidir. Fakat uyum sağlayan herkes kabul edilmiştir.
Haven: Setitelar, gizli tapınakları neredeyse toplu ya da bireysel fark etmeksizin, havenlarını da oraya yaparlar. Tercih ettikleri yerler genelde diğer kindredlar tarafından tercih edilmeyen yerlerdir.
Arkaplan: Genelde dönüştürülecek olanlar Setite kültlerinin bir parçası olanlar ya da bu kültlere çekilenlerdir. Bir şekilde dikkatlerini gizli olan bu yapılanmaya çekerler. Gittikçe bu kült hakkında ve Setitelar hakkında bilgi sahibi olan bu insanlar en sonunda dönüştürülmeye hak kazanırlar.
Disiplinler: Obfuscate, Presence, Serpentis
Klan Zayıflığı: Kendi kökenlerini karanlık olarak belirlemişlerdir. Parlak ışığı sevmezler. Güneş ışığına maruz kalmak ekstra iki sağlık seviyesi götürür. Ayrıca parlak ışıkta bir aksiyon almak Setitelara -1 dot verir. (Parlak ışıklar; polis çakarları, spot ışıkları, ateşler vb…)
- Gangrel
Gangreller hayvanlar ve doğa ile iç içe olan bir klandır. Bir Gangrel’e baktığınızda onun genel havası yırtıcı bir avcıyı andırır. Bazı mitolojilerde vampirlerin hayvan sürülerini çağırdığını, kurta, yarasaya dönüştüğünü duymuşsunuzdur. Duyduğunuz mitlerdeki vampir tiplemesi Gangrellerdir. Çok iyi savaşçılar olmakla birlikte toplumun içinde çok fazla bulunmayı sevmezler. Genel doğaları yüzünden tek başlarına ya da ufak bir sürüyle dolaşmak onlar için en iyisidir.
Takma isimleri: Yabancılar
Sect: Gangreller Camarilla’nın bir parçasıdır. Fakat her fraksiyonun içinde bulunabilirler.
Görünüşleri: Spesifik bir görünüşe sahip değillerdir. Klanlarının zayıflığından ötürü belli olan bazı deformasyonları gizlemeye yönelik giyinebilirler.
Haven: Gördüğünüz herhangi bir yer Gangrel için haven olabilir. Genellikle sadece güneşten korunmak yeterlidir. Çok fazla kalıcı düzene sahip değillerdir. Ormanlar, Mağaralar, Sokaktaki harabe bir bina hepsi bir Gangrel’e ev sahipliği yapabilir.
Arkaplan: Bir gangrel birini pervasızlıktan ya da başka saçma sebeplerden dolayı seçmez. Bir çocuk yapmak kısıtlı kaynağı paylaşmak anlamına gelir bu yüzden bir Gangrel’in dikkatini çekmek çok zordur. Her sire ve child arasında özel bir ilişki vardır. Genelde uzun bir av şeklinde dönüştürme olur. Dönüştürülecek olan kişi takip edildiğinden habersizce saatlerce izlenir ve en sonunda avlanır.
Disiplinler: Animalism, Fortitude, Protean
Klan Zayıflığı: Hayvan formunuzun sahip olduğu dış görüntüyü kalıcı olarak kazanırsınız(Yarasa kulakları, solungaçlar, kürk, pençe vb…). Bu durum sizin kalıcı olarak sosyal yeteneklerinizi ya da oynanışınızı Story Teller’a bağlı olarak değiştirir.
- Giovanni
Giovanni ailesi Venedik’in güçlü ticaret ağını kullanarak gelişmiş ve kendine güç katmıştır. Klanın büyüklerinden olan Augustus Giovanni ölümcül sanatlar üzerine çalışan biriydi, ölüm büyüleriyle uğraştıktan sonra bir Antediluvian’ın dikkatini çekti. Dönüştürüldükten sonra aile ölü bedenlerin üstüne bir vampir imparatorluğu kurdu.
Takma isimleri: Necromancers
Sect: Bağımsız bir klandır.
Görünüşleri: Genellikle İtalyan ailelerinden oluşan klan tarz sahibi bir klan olarak bilinir.
Haven: Parasal güçlerininde payıyla malikaneler, sanat galerileri, villalar gibi yerleri tercih ederler.
Arkaplan: Bir kişi dönüştürülmeden önce ghoul olarak yıllarca eğitim görür. Bu eğitimler ile vampirliğin doğası, arzular, hırslar gibi şeyleri öğrenir ve giovanni ailesinin amaçları doğrultusunda yetiştirilir.
Disiplinler: Dominate, Necromancy, Potence
Klan Zayıflığı: Giovanni’nin öpücüğü(ısırık) diğer vampirlerin aksine acı verir. Mağdur kişiden 1 dot kan almak 2 can değeri götürür. Dikkatli olunmaz ise mağduru öldürebilir.
- Lasombra
Bir Lasombra cennette hizmet etmek yerine cehennemde hüküm sürmeyi tercih eder. Başka klanlar canavarı tutmaya ya da tamamen ona kendini bırakmayı tercih etse de Lasombra canavarı itaatkar olacak şekilde yenmiştir. Canavar Lasombra’yı yönetemez, Lasombra canavarı istediği zaman içinde tuttuğu kafesinden çıkarır ve emellerine uygun bir şekilde kullanır. Karanlığın içine doğan bu klan gölgeleri kullanabilmektedir. Kendilerinde karanlık bir asalet olduğunu söylerler.
Takma isimleri: Bekçiler/Koruyucular
Sect: Lasombrasız bir Sabbat kesinlikle çok farklı olacaktır. En genç Lasombralar bile Rahiplik görevini üstlenebilir. Arkadaşlarını savaşta yönlendirir ya da canavarı yönetmenin ustalığını göstererek yardımcı olur.
Görünüşleri: İspanyol, İtalyan ya da başka memleketten gelmiş olsalar da kendileri modern, kozmopolitan bir görünüşe ve çok çarpıcı bir tarza sahiptirler. Genellikle tutucu, dini kıyafetleri tercih ederler ve azda olsa çarpıcı bir giriş yapmak için gölgeleri kullandıkları olmuştur.
Haven: Genellikle ortak bir alanı tercih ederler. Eski villalar, süitler, uğursuz çatı katları gibi kendi mekanlarında kalmayı tercih ederler.
Arkaplan: Genç bir Lasombra hırslı olmalıdır. Genelde profesyonel birini dönüştürmeyi tercih ederler. Bazı kaynaklarda yeni dönüştürülecek olan kişinin her şeyini kaybetmesi sağlanır. Ailesi, işi, bedenlerinin bazı parçaları hatta belki zihinleri bile. Bu kayıplara rağmen hala hayata tutunacak kadar hırslı olanlar ise Lasombra olmaya hak kazanır.
Disiplinler: Dominate, Obtenebration, Potence
Klan Zayıflığı: Yansımaları yoktur. Parlak yüzeylerde, aynalarda, sularda vb. yansımaları görünmez.
- Malkavian
Malkavianlar iki kere lanetlenmiş olan bir klandır. Vampirlik sayesinde bir daha gün yüzü görememelerinin yanında kanlarından gelen bir delilikleri vardır. Bu tıbben çözülecek bir delilik değildir. Fakat bu delilik kendilerine çok güçlü bir sezgi yeteneği bahşetmiştir. Bazen çok tehlikeli şakalar yapabilirler. Bir avcıya Nosferatular’ın haven’ını söylemek, Brujah primogeninin bütün mal varlığını etrafa dağıtmak…
Takma isimleri: Deliler
Sect: Şeytani çılgınlıklarına rağmen Malkavianlar her zaman Camarilla’nın büyük bir destekçisi olmuştur.
Görünüşleri: Farklı kültürlerden gelebilirler. Hala dönüştürüldükleri kıyafetleri, kirli kıyafetler, kültürel kıyafetlerini, araba tamircisi kıyafetleri ya da obsesif bir şekilde takıntılı oldukları bir görünüşleri olabilir. Bütün bunlara rağmen çevrelerinin normali olmaya çalışırlar.
Haven: Genel olarak kabul gördükleri, kalabilecekleri ve tekrar dönebilecekleri yerleri seçerler. Pek azı sürekli kalacak yere sahip olabilir.
Arkaplan: Genellikle yaptıkları haraketleri çok düşünmezler. Bu yüzden bir çocuğa sahip olup olmadıklarının bile farkına varmayabilirler. Yoldan çevirdikleri biri, katil, polis, hoş bir kadın, çirkin bir kadın… Genellikle çoğu Malkavian
Disiplinler: Auspex, Dementation, Obfuscate
Klan zayıflığı: Kalıcı bir mental rahatsızlığa sahip olursun. Bu mental rahatsızlık hiçbir şekilde iyileştirilemez. Mental rahatsızlığından aldığın kötü etkileri willpower harcayarak, sadece o sahnede geçerli olacak şekilde engelleyebilirsin.
- Nosferatu
Nosferatular embracelendiklerinde bir canavara dönüşürüler. Karanlıkların içinde dolaşan nosferatular genel olarak bilgi simsarlığı yapmaları ile tanınırlar. Sadece Nosfertuların bildiği bir bilgi ağı sistemleri vardır.
Takma isimleri: Lağım Fareleri
Sect: Nosferatular genel olarak Camarilla’ya bağlıdır. Hatta bilgi simsarlığı yapabilmek için Camarilla’ya ihtiyaç duyarlar. Bazıları ise Autrakis ya da Anarch’ı desteklerler.
Görünüşleri: Bu ucube panayırı olan klan görünüşlerini saklamak için bedenlerini belli etmeyecek cübbeler kullanır.
Haven: Takma isimlerinde olduğu gibi lağımlar, terk edilmiş eski mekanlar, eski kiliseler ya da küçük bir kasabada yerlilerin bile artık uğramadığı küçük bir bakkalda bulunabilirler. Şehre, vampir topluluklarına, düşmanlarına uzak yerler seçmeye özen gösterirler.
Arkaplan: Nosferatular iki şekilde kendilerine çocuk yaratmayı tercih ederler. Bazıları dışlanmış, kırılmış, yıkık kişileri dönüştürür ve onlara sempati duyarlar. Diğerleri ise güzel, dikkat çekici, çarpıcı kişilere canavarın, dışlanmışlığın içine çekerek hayatlarını bir cehenneme çevirirler.
Disiplinler: Animalism, Obfuscate, Potence
Klan zayıflığı: Bütün Nosferatuların Appearance puanı sıfır olmak zorundadır ve asla yükseltemezler. Appearance ile ilgili kullanılan zarlar bu iğrenç yaratık için zordur.
- Ravnos
Gecenin hırsızları olarak bilinirler. Gezgin olmaları, kullandıkları disiplinin karmaşık ve anlaşılmaz olması ayrıca bunun üstüne kökenlerinin çingene olmasından dolayı vampir toplumunda büyük bir güvensizliğe sahiptirler. Gezgin olmalarına rağmen modern hayatın getirilerine, vampir dünyasında ve insan dünyasında iyice adapte olmuşlardır. Vampirlerin ve insanların birbirlerinin işlerine karışmaması gerektiğine inanır.
Takma isimleri: Düzenbazlar
Sect: Ravnoslar Camarilla’nın sıkı düzeninde kendilerini çok uyumlu hissetmezler. Aynı şekilde Sabbat’ın vahşiliği de onlar için uygun değildir. Ravnos bağımsız olmayı seçer.
Görünüşleri: Klanın kökeni Orta Doğu ve Hindistan’dan gelmiştir. Genelde çingenelerden oluştukları söylense de günümüzde böyle bir şey yoktur. Ravnos’u tanımlayacak bir kıyafet bulunmamaktadır.
Haven: Gezgin olan bu klan yol kenarı konaklama yerleri, pansiyonlar, arabalar gibi yolculuklarına ara vermek için geçici yerleri kullanırlar. Kalıcı bir yer tercih edecekler ise genel olarak Vampir toplumundan uzakta izbe, varoş mahallelerini tercih ederler.
Arkaplan: Bir çocuk arama eğiliminde değildir. Dönüştürdüğü kişileri eğitmek, onlara yol arkadaşlığı yapma gibi bir isteği de yoktur. Genelde yolunun kesiştiği kişileri tercih eder. Muhtemelen tam da bu olay yüzünden serseri itibarları üstlerine yapışmıştır.
Disiplinler: Animalism, Chimerstry, Fortitude
Klan zayıflığı: Ravnos’un kötü bir alışkanlığı vardır, yalan söylemek, kleptomani, acımasızlık, kibir, öldürmek ya da yedi büyük günahtan biri olabilir. Önünüze bu günahlardan, kötü alışkanlıklardan birini yapmak için fırsat çıktığında yapmak zorundasınız. Eğer kendinizi tutmak istiyorsanız Self-Control, Instincts zarlarında başarılı olmalıdır.(6 zorluk)
- Toreador
Toreador insanlara, insancıllığa en yakın klan olarak bilinir. Güneş battığında, karanlık çöktüğünde dünya sana yeni güzellikler sunar. Toreador bu güzellikleri arzular, kullanmasını da bilir. Sonsuz yaşamın sıkıcılığından eğlence, güzellik, sanat ile kurtulur. Küçük politikalar, düşmanlıklar her zaman bu sonsuz yaşamın sıkıcılığından gelmiştir.
Takma isimleri: Dejenereler
Sect: Camarilla, Anarch kalkışmasında Toreador’un yol göstermesi olmasaydı ayakta kalamazdı.
Görünüşleri: Farklı modaların öncüleridir. Fiziksel güzellikleri ile moda anlayışları birleştiği zaman ölümcül bir güzelliğe dönüşürler. Bu demek değil ki çirkin bir toreador olamaz. Fakat en çirkini bile tarz kıyafetleri, asil tavrı ile kendini belli edecektir.
Haven: Sanata ve lükse çok fazla para harcamazlar çünkü genelde kendi yaptıkları dekorasyon, sanat ile evleri kendilerince en güzel hale getirilmiştir. Genelde kendi evlerinde, malikanelerinde kalırlar.
Arkaplan: Çoğu statü sahibi, yüksek sosyete kişilerden, sanatçılar, artistler, müzik yapımcıları, yönetmen, aktörlerden bir çocuk tercih ederler. Duygusal olarak bağlandıkları, koruma içgüdüsü ile kol kanat gerdikleri yani içlerindeki son duygu anısını tekrar yaşatabilecek olanları tercih ettikleri de olmuştur.
Disiplinler: Auspex, Celerity, Presence
Klan zayıflığı: Gerçekten dikkat çeken, sanat diyebileceğiniz bir şeye tanık olduğunuz zaman donup kalmamak için Self-Control, Instincts zarı atarsınız.(6 zorluk) Bu sanatta sizin dikkatinizi çeken şeyi bulmadan, ona yorum yapmadan o durumdan çıkamazsınız. Birisi size saldırırsa tekrar Self-Control zarı atabilirsiniz.
- Tremere
Tremere’lar Kabil’in lanetini çalmışlardır. Kendileri aslında vampir bir kökene sahip değildirler. Çok büyük bir büyücü olan Tremere bir şekilde kendisini vampir yapmayı başarmış ardından vampir kanını kullanarak büyü sanatı üzerinde ustalaşmıştır.
Takma isimleri: Büyücüler
Sect: Tremere klanı Camarilla’nın temel direklerinden biri olarak sayılır. Söylentilere göre Camarilla’ya sadık olmayanları lanetleyecek bir büyü yapmışlardır.
Görünüşleri: Toplum içinde takım, elbise giymeyi tercih ederler. Kendi aralarında, Chantry’lerinde ise cübbe giymeyi tercih ederler.
Haven: Tek bir Chantry içinde topluca yaşamayı tercih ederler. Chantryler genelde şehir merkezlerinde olmakla birlikte farklı sebeplerden dolayı farklı yerlerde olabilirler. Bunun dışında kendi özel deneylerini yapmak için bazı yerlere sahip olabilirler.(Occult Library)
Arkaplan: Etrafında metafizik olayların gerçekleştiğinin farkında olan, olmaya çalışan, cevaplar arayan ve bu cevapları bulmak için her şeyi yapanlar Tremere olmak için uygun olan kişiler olacaktır. Bir Tremere Chantry’sinden ayrı olamaz, elbette tek başına hareket etmesine izin verilir fakat dönüp dolaşacağı yer bir Chantry olacak ya da gün doğumunu izlerken küle dönecektir.
Disiplinler: Auspex, Dominate, Thaumaturgy
Klan zayıflığı: Tremereler Blood Bond’a karşı zayıftırlar. Bir başka vampir’in kanını 2 gece içerler ise Blood Bond olmuş olacaklardır. Bunu engellemek ve Tremere’e sadakat için Klan büyükleri yeni dönüşen vampirlere Blood Bond’u zorla yaparlar.
- Tzimisce
Unutulmuş zamanlardan beri iblisler Doğu Avrupa’nın toprak lordları ve efendileri olmayı tercih etmişlerdir. Aristokrat kökenli olan bu Clan gururlu ve bencil olmasından dolayı geleneklerini çok uzun süreler boyunca koruyamadı. Tzimisceler, Antediluvianlarını öldürdüklerini iddia etmektedirler, bu olay ise Sabbat’ın temellerinin kurulmasında önemli bir role sahiptir. Tzimisce, Vicissitude adındaki, deri, kemik bükebilen garip disiplinlerini pratik etmektedirler. Bu disiplinlerini kendi ve kurbanlarının üstünde kullanarak rafine hale getirmişlerdir. Kurbanlarını sadık hizmetkarları olan Boyar ve Szlachta adındaki canavarımsı hizmetkarlarına dönüştürmek için kemiklerini , derilerini bükerler. Vicissitude’un kendisi, klan içinde partizan rekabetlere yol açan, genel olarak yanlış anlaşılmış bir disiplindir. Clanın gençleri genelde kendilerini tarihsel bir rol olan korkutucu İblis lordları olma yolunda görürler.
Takma isimleri: İblisler
Sect: Sabbat
Görünüşleri: Yetenekleri görünüşlerini manipule etmeye uygun olduğu için genelde bir Tzimisce nasıl isterse o şekilde görünür ve genelde korku verici ya da tetikleyici görünüşlere sahiplerdir. Bazıları sadece insanımsı beden yapısını korurken diğerleri kendi limitlerini zorlayarak kendilerini canvarlar, melekler, kabuslar gibi görüntülere bürünerek, yeniden inşa ederler.
Haven: Genelde kendi packlerine(sürü) ev sahipliği yaparlar. Morg, hastane gibi korkutucu yerleri tercih ederler. Davetli misafirlerine oldukça misafirperver davanırlar.
Arkaplan: Genelde yaşlı Tzimisceler daha çok eski domainleri ve kendi topraklarının altındaki aile bağlarını kullanarak embrace eder.
Disiplinler: Animalism, Auspex, Vicissitude
Klan zayıflığı: Kendi topraklarına bağlılardır bu yüzden embrace edildikleri ya da domainlerinden fiziksel olarak ayrı kaldıkları her gece Tzimisce’nin zar dotları bir buçuk düşer ta ki 1 dot kalana kadar.
- Ventrue
Tarih boyunca diğer clanlar, onların entrikalarından gizlenmişlerdir. Ceaser’ın iyilik borcunu alan, Charlemagne’in kulağına fısıldayan, Keşif çağını finanse eden ve hatta Papalığı yönlendirebilen bir clandır. Onların kaderi yönetici olmaktır. Elderları dünyayı etkileme gücüne sahip olan en tepedeki adamları yönetirler. Uzun zamanlar boyunca, gölgelerden iktidarları belirleyen clan olarak ve kralların clanı olarak ta anıldı.
Takma isimleri: Mavi Kanlar
Sect: Camarilla
Görünüşleri: Ventrue elderları, para ve güç belirtmeyeceklerse, genelde tutucu, dikkat çekmeyen kıyafetler tercih etmektedirler. Genç olanları ise marka kıyafetler, takım elbiseler, şık takılar takmaktadırlar.
Haven: Kendi sıradışı zevklerini yansıtan ve elbette kendi zenginliklerini, güçlerini gösteren yerleşim yerlerinde konaklamaktadırlar.
Arkaplan: ”Kendinden bir şey katmak” deyimiyle yola çıkan Ventrue, gelecek vaad eden herkesi dönüştürüp sıkı bir eğitime tabi tutarlar. Bu gelecek vaad eden kişiler, askeri liderler, sosyete, paralı aileler, mucize çocuklar(wonderkid) gibi kişiler olabilir.
Disiplinler: Dominate, Fortitude, Presence
Klan Zayıflığı: Ventrue’nun özel bir damak tadı vardır ve sadece spesifik bir ölümlü kanı içebilirler. Karakteri yaratırken, StoryTeller ile birlikte, kan grubu seçin. Unutmayın seçtiğiniz kan grubu kalıcı olarak tüketebileceğiniz tek kan grubudur. Seçtiğiniz kan grubu dışında tükettiğiniz kanlar hiçbir işinize yaramaz ve blood pool doldurmaz. Bunun tek istisnası vampir kanı tüketmektir.