Site Overlay

Totem Warrior

Totem Warrior’ın Yolu

Hayvani bir ruhun rehber ve koruyuculuğunu seçmiş olan bir Torem Warrior ruhani bir yolculuğun kapısını aralamış demektir. Dövüş sırasında seni ruhani kudretiyle dolduran totem ruhu öfkeni büyüsel bir enerji ile destekler.
Bir çok barbar kabilesi totem hayvanları klanlarının hısmı olarak görür. Bu nedenden ötürü birden fazla totem ruhunu kabul etmek genel olarak alışılmamış bir durum olsa da istisnai durumlar görülebilir.

RUHLARIN PEŞİNDE                                                                                                                                                     

Bu yolu seçen barbarlar doğa ile ahenk içerisinde yaşama arzusuyla hayvanlarla bir olurlar. 3’üncü seviye itibariyle Beast Sense ve Sepeak with Animals spellerini bilirler ancak yalnızca ritüel olarak yapabilirler.

TOTEM RUHU                                                                                                                                                                       

3’üncü seviyeye geldiğinde bir totem ruhu seçmelisin. Bir madalyon veya küçük eşya şeklinde kendi yaptığın veya edindiğin bir nesneye ihtiyacın var. Bu nesne ruhun fiziksel bdeninden alınmış bir kürk, tüy, pençe, diş veya kemik olmalıdır. Arzu edersen bir barbar olarak totem ruhunu temsil eden küçük bedensek farklılıklara da sahip olabilirsin. Örneğin totem ruhun bir ayı ise kıllı ve kalın bir deriye sahip olan bir bireysindir. Öte yandan totem ruhun bir kartal ise gözlerin parlak sarı olup görenlere bir kartalı andırabilir.

Aşağıdaki listeden -geldiğin topraklara uygun- bir totem ruhu seç. Örneğin eğer daha uygun ise kartal yerine şahin veya akbaba seçebilirsin.
Ayı. Öfkeliyken psychic hasar dışında bütün hasar türlerine karşı direncin var. Ayının ruhu seni her türlü fiziksel acıya karşı dayanıklı kılar.
Kartal. Öfkeli ve ağır zırh giymiyorken diğer varlıklar sana karşı yapacakları fırsat saldırılarında dezavantajlıdırlar. Arıca turun sırasında depar hareketini bonus aksiyonunla yapabilirsin. Kartalın ruhu seni yırtıcı bir hayvan gibi zor durumlardan kolaylıkla kendini kurtarmana yardımcı olur.
Elk. Öfkeli ve ağır zırh giymiyorken yürüyüş hızına 15 feet eklenir. Elk’in ruhu seni olağanüstü bir seviyede atiklşetirir.
Kaplan. Öfkeliyken uzun atlama mesafene 10 feet, yüksek atlama mesafene ise 3 feet eklenir. Kaplanın ruhu sıçrayışlarını kuvvetlendirir.
Kurt. Öfkeliyken bütün müttefiklerin 5 feet mesafende olan düşmanlarına karşı yapacakları saldırılarda avantajlıdırlar. Kurtun ruhu seni avcıların başı yapar.

HAYVANİ YÖN                                                                                                                                                                       

6’ncı seviyeye başlarken seçtiğin totem ruhu sana büyülü bir fayda sağlar. 3’üncü seviyede seçtiğin hayvanı veya farklı bir hayvan seçmekte özgürsün.
Ayı. Ayının kuvvetini kazanırsın. Taşıma kapasiten (maksimum yük ve maksimum kaldırma seviyeleri dahil) ikiye katlanır. Bunun yanı sıra kuvvet becerini kullanan itme, çekme, kaldırma veya kırma zarlarında avantajlısın.
Kartal. Kartalın gözlerini kazanırsın. 1 mile kadar olan mesafeyi rahatlıkla görebilirsin. En küçük ayrıntıyı bile 100 feet (~30 m) yakınındaymış gibi görebilirsin. Ayrıca loş ışıkta atacağın BİL (Algı) zarları dezavantajlı olmaz.
Elk. Sen ve 60 feette seçeceğin 10 yoldaşın için ister yürürken, ister at üstünde seyahat hızı ikiye katlanır. Bunu yapabilmek için aciz halde (incapacitated) olmaman gerek. Elkn ruhu seni ivedikle ve ırak topraklara yetiştirir.
Kaplan. Bu listede yer alan 2 hünerde uzmanlık kazanırsın: Atletizm, Akrobasi, Gizlilik ve Hayatta Kalma. Kedinin ruhu hayatta kalmak için ihtiyacın olan hünerlerde seni marifetli kılar.
Kurt. Kurtun av esnasındaki duyarlılığını ve sezgilerini kazanırsın. Hızlı bir şekilde yol katederken iz sürebilir ve normal hızda seyahat ederken ise gizliliğini koruyabilirsin.

RUHANİ REHBER                                                                                                                                                                 

10’uncu seviye itibariyle artık Commune with Nature spellini -yalnızca ritüel olmak koşuluyla- yapabiliyorsun. Yaptığın zaman ise Totem Ruhu veya Hayvani Yön’de seçtiğin hayvan formunda gelen bir ruh sana aradığın bilgiyi sunacaktır.

TOTEM UYUMU                                                                                                                                                                     

14’üncü seviyede totem hayvanından bir fayda daha kaznırsın.
Ayı. Öfkeliyken 5 feet yakınındaki bir düşmanın müttefiklerine veya aynı bu özelliğe sahip olan başka bir karaktere karşı yapacakları saldırılarda dezavantajlıdırlar. Seni göremeyen, duyamayan veya korkutamayacağın bir düşman bu özelliğinden etkilenmez.
Kartal. Öfkeliyken yürüyüş hızına eşit bir mesafede uçuş hızına sahipsin. Bu özelliğini yalnızca kısa itişler şeylinde kullanabilirsin. Turunu havada bitirirsen ve seni havada tutabilecek bir etmene sahip değilsen düşersin.
Elk. Öfkeliyken bonus aksiyonunu kullanarak büyük statüsünde veya daha küçük bir canlının alanından geçebilirsin. Bu canlı DC 8 + kuvvet bonusun + uzmanlık bonusun Kuvvet kurtarma zarında başarılı olmalıdır. Başarısız olduğu bir durumda yere düşer ve 1d12 + Kuvvet hünerin hadar ezici hasara maruz kalır.
Kaplan. Öfkeliyken bir canlıya saldırmadan, düz bir çizgi üzerinde, en az 20 feet hareken edersen; bonus aksiyonunu kullanarak ekstra bir yakın dövüş saldırısı yapabilrisin.
Kurt. Öfkeliyken başarılı bir yakın dövüş saldırısı yaptığın -büyük statüsünde veya daha küçük- bir canlıyı bonus aksiyonunu kullanarak yere düşürebilrisin.

Bir yanıt yazın

Copyright © 2024 . All Rights Reserved. | Chique by Catch Themes