Site Overlay

Barbar

SINIF ÖZELLİKLERİ

Bir Barbarsın ve sahip olduğun özellikler şu şekilde:
YAŞAM PUANI
Yaşam Zarı: Her barbar seviyesi için 1d12
1’inci Seviye Yaşam Puanı: 12 + Dayanıklılık bonusu
UZMANLIKLAR
Zırh: Hafif Zırh, Orta Zırh,Kalkan
Silah: Basit Silahlar, Askeri Silahlar
Aletler: –
Kurtarma Zarları: Kuvvet, Dayanıklılık
Hünerler: Bunların arasından iki adet seç: Algı, Atletizm, Doğa, Gözdağı, Hayvanlara Etki, Hayatta Kalma

EKİPMAN Bu listeden seçtiğin ekipmanla başlarsın. Geçmişinden gelen ekipmanlar bunun üzerine eklenir: (a) greataxe veya (b) herhangi bir askeri yakın dövüş silahı (a) iki adet el baltası veya (b) herhangi bir basit silah Kaşif eşyaları (exploreris pack) ve 4 adet cirit(javelin)
ÖFKE

Dövüş sırasında bir barbara özgü şiddetle saldırıyorsun. Sırasında bonus aksiyonunu kullanarak öfkelenebilirsin. Öfkeli iken ve aynı zamanda ağır zırh giymiyorken şu özelliklere sahipsin: Atacağım bütün kuvvetsiz ayarlarında bir kuvvet kurtarmaz ayarlarında avantajım var. Yakın dövüş sırasında öfkeli iken kuvvet kullanarak yapacağın saldırılara bir bonus hasar eklersin ve bu bonus barbar seviyen arttıkça artacaktır. Ne kadar arttığını görmek için barbar tablosuna bak. Ezici, delici ve kesici hasarlara karşı direncini var. Büyü yapma becerisi ne sahipsen eğer öfkeli iken büyü yapamaz ve ayrıca herhangi bir büyüye konsantre olamazsın. Öfkenin süresi 1 dakikadır. Şuurunu kaybedersen, turunun sonuna kadar bir düşmanına saldırmadıysan ve ya bir hasar almadıysan öfken erken bitecektir. Arzu edersen bu süre bitmeden bonus aksiyonu kullanarak öfkeni erkenden dur durabilirsin. Eğer tablonda belirtilen miktar kadar öfkeni kullandıysan, bu noktadan sonra uzun molaya girene kadar bir daha kullanamazsın.

ZIRHSIZ SAVUNMA
Herhangi bir zırh girmiyorken zırh sınıfın 10 + ÇEV bonusu + DAY bonusuna eşittir. Bu süreçte kalkan kullanıp sağladığı bonusu zırh sınıfına ekleyebilirsin.
TEHLİKE SEZGİSİ
2’inci seviye itibariyle diğer bireylere tuhaf gelebilecek bir sezgiye sahipsin. Çevrende olup bitenler sırasında bir şeylerin doğru gitmediğini hemen anlarsın. Bu da daha önceden sezdiğin bu tehlikelerden kaçınmak için sana olanak sağlar. Görebildiğin tuzak ve büyü gibi tehlikelere karlışı atacağın Çeviklik kurtarma zarlarında avatajın var. Bu avantaja sahip olmak için körlük, sağırlık veya aciz (incapacitated) hallerine düşmemiş olman gerek.
PERVASIZ SALDIRI
2’inci seviyeye başlarken kendini savunmaya yönelik bütün düşüncelerini kenara bırakabilir ve her şeyi göze alarak saldırabilirsin. Tur başında yaptığın ilk saldırıyı yaparken pervasız bir şekilde yapmayı tercih edebilirsin. Bu özelliğin sana bir turluğuna kuvvet kullanan saldırılarında avantaj sağlarken, dışarıdan gelecek olan saldırılara karşı da savunmasız bırakır. Düşmanların bir sonraki suruna kadar sana karşı yapacakları saldırılarını avantajlı bir şekilde yaparlar.
BARBARIN YOLU
3’üncü seviyede öfkenin doğasına şekil veren bir yol ayrılığına geliyorsun. Seçeneğin bu yol sana 3’üncü, 6’ncı, 10’uncu ve 14’üncü seviyelerde yeni özellikler katacak.
Berserker (Oyuncunun El Kitabı- PHB)
Totem Warrior (Oyuncunun El Kitabı – PHB)
BECERİ PUANI GELİŞİMİ
4’üncü seviyeye vardığında ve sonrasında 8, 12, 16 ve 19’uncu seviyelerde bir becerine +2 veya iki ayrı becerine +1 ekleyebilirsin. Normal koşullarda bu özelliğini kullanarak bir becerini 20’nin üzerine çıkaramazsın.
EKSTRA SALDIRI
5’inci seviyeye başlarken artık ne zaman aksiyonunu saldırı yapmak için kullanırsan bir yerine iki kez saldırabilirsin.
HIZLI HAREKET
5’inci seviye itibariyle artık hızın 10 feet artıyor. Bu özelliğini kullanabilmek için ağır zırh giymiyor olman gerek.
VAHŞİ İÇGÜDÜ
7’inci seviye ile birlikte artık iyice güçlenen içgüdülerin sana sıralama zarlarında avantaj kazandırıyor. Ayrıca dövüş sürpriz bir saldırı ile başlar ve normalde o sürpriz turu oynanması gerekiyorsa -aciz (incapacitated) bir halde değilsen- o tur sanki sürpriz turu değilmişçesine oynayabilrisin. Bunu yapabilmek için herhangi bir eyleme girişmeden önce tur başında hemen öfkelenmek gerek.
ACIMASIZ KRİTİK
9’uncu seviyeye başlarken kritik hasarına bir bonus alıyorsun. Kritik başarıyla yaptığın bir saldırının ekstra hasar zarının üstüne artık bir tane daha atıp toplam hasara eklersin. Bu özelliğin seviye 13 itibariyle eklediğin hasar zarı 2’ye çıkarken, 17’nci seviye itibariyle ekstra zarların 3’e yükselir.
AMANSIZ ÖFKE
11’inci seviyeye başlarken ağır yaralarına rağmen öfkene odaklanarak dövüşmeye devam edebilirsin. Yaşam puanın 0’a düşerse ve direkman ölmediysen DC 10 DAY kurtarma zarı at. Eğer başarılı olursan 0 yerine 1 yaşam puanına düşersin.
KALICI ÖFKE
15’inci seviyeye geldiğinde öfkeni o kadar şiddetli hissediyorsun ki aciz (incapacitated) duruma düşmeden veya sen kendi arzunla sonlandırmazsan bitmiyor.
YILMAZ KUDRET
18’inci seviyede artık attığın herhangi bir Kuvvet zarı eğer kuvvet skorundan düşükse, zarın sonucu yerine skorunu kullanabilirsin.
BARBAR ŞAMPİYON
20’nci seviyeye vardığında artık vahşi doğayının kudretini temsil eden bir simge gibisin. Kuvvet ve Dayanıklılık becerilerine +4 ekle. Artık senin için bu iki beceri için maksimum düzey 20 yerine 24.

Bir yanıt yazın

Copyright © 2024 . All Rights Reserved. | Chique by Catch Themes