Animalism
1-Feral Whisper: Hayvanlarla konuşmaya yarar. Böcek, balık gibi canlılar çok fazla komut anlamaz ama memeli, gelişmiş sürüngenler gibi hayvanlar daha karmaşık konuşmaları anlar. Hayvanlar emir verilebilir. Hayvan ile göz teması kurulması gerekir. Sistem: Konuşmak kan ya da zar istemez. Emir vermek için Manipulation+ Animal Ken zarı atılır. Avcı memeliler(Baykuş, Kurt, Kedi) için zorluk 6. Diğer memeliler ve yırtıcı kuşlar için (Yarasa, Baykuş) 7 zorluk. Diğer kuşlar ve sürüngenler (yılanlar, güvercinler) için 8 zorluk.
2-Beckoning: Hayvanları celp edersin. Onun sesini taklit etmek o hayvanı mistik bir şekilde çağırmak için gereklidir. Sistem: Kan istemez. Bir hayvanı celp etmek için Charisma+Survival atarsın. Zorluk 6. Başarı derecesi arttıkça gelen hayvan da artacaktır.
3-Quell the Beast: İçindeki canavarı karşındaki kişiye doğru odaklarsın. Bu karşıdaki kişide farklı duygular uyandıracaktır. Bunu bir vampirin üstünde kullanırsan Frenzy durumunu yatıştırabilir ya da onu korkutabilirsin. Sistem: Kan istemez. Eğer karşındakini korkutmak istiyorsan Manipulation+Intimidation 7 zorluktan. Eğer karşındakini yatıştırmak istiyorsan Manipulation+Empathy 7 zorluktan.
Auspex
1-Heightened Senses: Duyularını geliştirmene yarar. Tamamen karanlık ortamlarda görmene işe yaramasa da zorluğu düşürmene yarar. Sistem: Kan istemez. Spesifik bir zar istemez. Duyu zarlarındaki zorluğu düşürür.
2-Aura Perception: Kişinin aurasını okur. Aura’daki renklerden kişinin durumunu anlayabilir, kişi hakkında belli başlı şeyler hakkında fikir sahibi olabilir. Sistem: Kan istemez. Perception+Empathy 8 zorluktan. Fail atmak renklerin görünmemesine, Botch atmak renklerin algılanmasına sebep olur. 1 succes ölümlü(parlak) ya da ölümsüz(solgun) olduğunu anlamak. 2 succes ana rengi belli eder. 3 succes renk desenlerini tanır. 4 succes ince renk kaymalarını fark edebilir. 5 succes Renk ve desen karışımlarını algılayabilir.
3-The Spirit’s Touch: Bir nesneye dokunup geçmişi, yapılışı ve kullanıcısı hakkında bilgi edinirsin. Sistem: Perception+Empathy atarsın. Ne kadar geçmişe bakacağına göre zorluğu artar. Botch atmak durumunda 30 dakika baygın kalırsın. 1 succes Basit bilgiler, son kullanıcının saç, göz rengi vb. 2succes Biraz daha temel bilgi alırsın 3 succes nesnenin son kullanıldığı andan bir görüntü kesiti yakalarsın. 4 succes kullanıcının ismi 5 succes tüm bilgiler.
Celerity1-6:Karakteri doğa üstü bir hıza çıkarır. Sistem: Pasif kullanıldığı zaman her Celerity puanı Dexterity’ne eklenir. Eğer aktif edilirse Celerity puanı kadar hamle kazanır. Ekstra hamlelerde yapılan aksiyonlar fiziksel olmak zorundadır.
Potence1-6:Karaktere doğa üstü bir güç verir. Sistem Pasif kullanımı sırasında Potence puanı Strength’ine eklenir. Buna hasar zarları da dahildir. Eğer aktif edilirse hasar zarlarında Potence puanı kadar otomatik başarı elde edilir.
Fortitude1-6:Pasif bir yetenektir. Fortitude puanı, Stamina’ya eklenir. Normalde Soaklanamayan Agravated hasarı soaklamaya yarar.